Hej och hå...

Efter jobbet skyndade jag mej ner till fagerstahallen för lite mag och ryggträning. Solade innan jag stack hem till ett dukat bord :-). Nu är petter iväg och handlar och när han kommer hem ska jag och Nemo ut på en promenad och när vi kommer hem är det Petters tur att åka iväg och träna. Det är verkligen ett pussel att hinna med allt men det går....

Känns konstigt att det snart är jul!!! Snön håller sej borta och det gör väl egentligen inte så mycket för den kommer och så långa vintrar som det varit klarar jag mej utan men det gör att man inte får riktiga julkänslor. Men på fredag ska julpyntet upp och det är iallafall något jag längtat efter! Det är ju bara sååååå mysigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback