denna fina groda fick jag (vi) av annmari ...

imag0627 (MMS)

denna fina groda fick jag (vi) av annmari idag,bara så där!!! jag har tittat på den förut,grodor är ju nåt som vi börjat samla på...Line är ju vår lilla "groda" så det har liksom bara blivit så...Petter har ju tatuerat en groda tex. blev så glad!!! den är så fin!!! tack syster!!! idag var det första gången på simskolan för Line vilket gick jätte bra...hon gillade det verkligen och va så duktig. annars idag har jag varit på möte på jobbet och sen tränat. i morgon är det ladies night...Jag blev visst chaufför men det funkar det oxå!! ska bli kul...Line ska tredje helgen i rad sova en natt hos mormor och morfar. Jag är verkligen tacksam för det när allt händer samtidigt och Petter jobbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback