Snart en efterlängtad fredag!!!!!!

Så var denna vecka snart slut. Den här veckan har varit speciell eftersom jag varit själv med vikarier hela veckan...
Det blir liksom inte som vanligt, allt ansvar ligger på en själv och även om tjejerna som jobbat gjort ett bra jobb så går det ändå inte att jämföra med hur det är när vi är alla ordinarie. Allt flyter liksom bara på, man vet vad man ska göra och vad de andra gör. Man har någon att rådfråga om man undrar över något...
Men som sagt det har ändå gått bra...lite mer trött i skallen bara efter dagens slut.

Haft skapligt med träningsvärk efter cirkel träningen i måndags....typ överallt! Det var så jäkla kul att komma i gång igen men oj va jag tappat i magmuskler...tog typ stopp efter ett tag där jag annars öst på lika mycket till.

" När jag blir stor ska jag dricka öl"...så sa Line häromdagen...
Idag sa hon "när jag blir stor ska jag sminka mej".....

Petter dricker öl och jag sminkar mej.......så är det!!!! ;-) Hon har mycket att se framemot!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback