En dag på fiket

Haft en jätte bra dag. Träffade min kusin och lilla Adam på fiket. Adam hade växt jätte mycket sen sist jag träffade honom så det var kul att se. Han log hela tiden och var sitt vanliga charmiga jag... Min kusin Annmari är den av kusinerna som jag har bäst kontakt med. Vi har lika humor och har alltid så mycket att prata om. Vi har många roliga minnen från våra busiga och inte alltid så smarta upptåg då vi var små.

När vi satt där och fika kom min barndomskompis in på fiket tillsammans med en annan gammal vän till mej som jag inte sett på ett år ungefär. Hon är av den resande typen som aldrig slår sej till ro och som brukar återvända hem då och då. Denna gång har hon jobbat som hudterapeft på en båt i åtta månader. Det var så skoj att se henne och höra hur hon har haft det. Hon har ju varit lite överallt...Det är så härligt att träffa gamla kompisar som man inte sett på ett tag och ändå är allt som vanligt!

Drog iväg till mina föräldrar och käkade lite mat. Inte kul att laga mat hemma när inte Petter är hemma.
Det gick bra på deras presentation och jag antar att de firar med lite öl i kväll...

Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker till Malmö... jag räknar ner. Faster längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback