En ganska händelselös lördag...

Skulle greja med min hemsida men jag blir så förbannad när det inte blir som jag vill så jag skiter i det helt enkelt.

Pratade med min bror idag. De hade begravning i går för min svägerskas mamma. Det hade varit en väldigt fin begravning så det känns ju skönt. Alltid jobbigt med begravningar men det känns oftast lite bättre när begravningen är över. Man har sagt hejdå och man måste ju gå vidare i livet.
Jag har mist farfar, morfar och mormor. När jag miste min mormor så var jag äldre än det två andra gångerna och dessutom stod jag henne nära. Det var jobbigt. Det är ju lite speciellt med mor och far- föräldrar så det är trist att förlora dem. Jobbigt är det också att se sina föräldrar så ledsna, det är många gånger det värsta, tror jag.
Jag har farmor kvar i livet men hon bor i Finland och det var tyvärr många år sen jag träffade henne. Brukar tänka på henne ibland och då får jag ångest för att jag inte hälsat på. När jag var yngre var jag där varje år men när jag blev äldre, började gymnasiet, jobbade,  då fanns inte tiden och när man inte kan språket så känns vistelsen där inte så rolig. Hur som helst så känns det jobbigt när någon man tycker om rycks ifrån en.

Har städat hela lägenheten idag. Känns bra att ha det gjort. Idag lördag ska jag annars inte göra något speciellt. Ska i väg lite senare och handla lite mat till kvällen.


Såg lite på filmen "Ett hål i mitt hjärta" igår. Såg en kvart sen ville jag inte se mer. Har ju hört lite om den filmen och ville se vad det är alla har snackat om. Hur kan man bara göra en sån film? KASS & ÄCKLIG!

Träffade några kompisar igår. Det var roligt att ses och prata lite. Man har alltid så mycket att prata om när man inte setts på ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback