Fredag 28/4

Ledig i tre dagar!!! TJOHO va skönt...jag älskar röda dagar...(helgdagar alltså....  :)

Idag hade vi vårstädning av gården på mitt jobb och korvgrillning. Förra året minns jag att det var väldigt varmt och fint just denna dag men inte i år. Kallt och ruggigt men det började ju iallafall inte att regna och det får man ju vara glad för. Jag vill ha lite värme nu....

I morgon ska jag & Petter till Västerås.Lite shopping!!!  Jag skulle vilja ha en ny vårjacka och ett par nya jeans. Hittar säkert mer än vad jag egentligen tänkt köpa, brukar vara så.

Tänker på min kompis & hennes pojkvän som ska ha barn när som helst. Lycka till med allt!

Nu ska jag & Petter äta lite mat. Kyckling med blå möggelost. MUMS....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback