seg lördag

Jaha då har man avverkat ännu en kväll på krogen. Det var skoj! mår riktigt bra idag trots allt. Tror att det var för att jag höll mig till bara cider och inte blandade.  Brukar må rätt pissigt annars...

Har fixat en sida på familjeliv. En sida som är till för vuxna, speciellt för mammor och pappor, som har barn eller väntar barn. Jag varken har eller ska ha barn (inte nu iallafall) men eftersom många jag känner har en sida där så är det ett bra sätt att hålla kontakten med varandra. Har träffat på en kompis där från gymnasiet som jag inte träffat sen vi tog studenten så det är verkligen skoj.
www.familjeliv.se

Lugn lördag framför tv.
Mys med Petter...det är jobbigt att vara ifrån varandra i två dar. Hur ska det bli när jag åker til Malmö??!?!??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback