Skön dag...

I dag måndag har jag inte gjort speciellt mycket. Känns som man vill passa på att göra så lite som möjligt den här sista veckan så dagarna känns lååååånga. Har liiiite ångest inför att börja jobba...att jobba i sej är ju helt okej, jag trivs med det, men det är de tidiga mornar som känns värst!!!! Jag hatar att ställa klockan och inte kunna vakna och gå upp när jag själv vill. Fast jag har sovmorgon ibland och kan sova till kl 8.30 så känns det jobbigt, just den morgonen kanske jag skulle vilja sova till 11. Jobbigt liv!

Var ut på en svettig långpromenad i dag iallafall och så har jag fixat lite sista detaljer inför vår turkiet resa. Åh... jag kan inte fatta att vi snart ska åka. Det känns verkligen som en evighet sen vi beställde resan...Det ska bli så kul och så skönt! Jag och Petter kommer fira vår två- årsdag där! Jag hoppas det kommer bli många år till!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback