Snart drar vi till Ed

Idag är vi bjudna till Annmari, Jocke och Adam på tacos. Mums va gott det ska bli...

Ska snart ut i det fina vädret, äntligen är det ljust och uppehåll från regn. Det är man inte bortskämd med direkt. Nu ska jag endast jobba fyra dagar till sen är jag långledig. Ska bli riktigt skönt och det ska bli kul att åka till Ed, till Petters familj. Det är ju inte så ofta som vi kan åka dit så det ska bli roligt att se alla igen. Jag antar att det kommer bli mycket prat om "filuren". Petters pappa blir farfar för första gången så det känns nog speciellt för honom!

I går hade vi julspel för barnen. De gick riktigt bra och alla barn tyckte det var en kul teater. Lite spännande med jultomten nu när det snart är jul!!
På måndag kommer min kollega tillbaka efter sjukskrivningen. Det ska bli riktigt kul att få tillbaka henne. Hon har ju vetat sen dag ett att jag och Petter försökte skaffa barn eftersom hon har ett sinne att känna på sej sånt. Första dagen då jag ej åt p-piller så visste hon. Rätt skumt!!! Hon visste oxå när jag var gravid, innan jag testat mej! Tänk att ha såna talanger!!!!!!!

I morgon ska jag och mina kompisar ha lite julmys. Vi ska byta julklappar som börjar på bokstaven J, käka pepparkakor, dricka glögg och ha allmänt mysigt tillsammans. Ska bli roligt att träffa alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback