V 17 mage

37461-187

Den växer och växer....Snart kanske man kommer kunna känna sparkar. Shit va häftigt....

Jobbade idag. Vi hade väldigt lite barn så det var väldigt lugnt. Nu är jag ledig ända till torsdag(skööööööööönt)...den dagen kommer nog mina tankar vara någon annanstans, ska ju på ultraljudet då!!! Längtar sååååå..tänk att äntligen få se "filuren"!

I morgon kommer äntligen Lasse, Bodil, Mikaela, Robin och Matilda. Ska bli så roligt att äntligen få se dom. Jag har inte sett sötnosen Matilda sen i somras så det har ju hänt massor sen sist....Så i morgon blir det lite "julafton" igen med julklappar till barnen.

I går käkade jag, Lisette, Annmari och Adam lunch på vallonen. Riktigt trevligt var det! Fick som vanligt både kram och puss av Adam när han skulle åka hem....det är som man bara smälter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback