"Fredag, vilken jätte bra dag..."

Klockan är 22.05! Fredagkväll och jag sitter här och gäspar! Ibland känner jag mej som en pensionär.
Men det är klart, jag gick upp 05.50, så det kanske är tillåtet att vara trött nu?!?! Kollade på Lets dance i kväll oxå, mitt nya fredagsnöje..slår kroglivet med hästlängder  :)   heja heja Peppe!!!!!

Pratade med min bror tidigare..han berättade att Matilda badade. Hon fullkomligt älskar att bada och blir jätte sur när det är dags att gå upp...Hon har en stark vilja redan!!! Åh va jag vill träffa henne...
Det är verkligen synd att det är så långt till Malmö. Vi missar så mycket med Matilda och det är sånt man inte kan ta igen, någonsin! Puss på dej iallafall Matilda, och puss till Robin och Mikaela som jag oxå vill träffa mera!

Nu ska jag gå och mysa lite med Älsklingen.......   zzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback