skit oxå...

Jag har precis kommit hem från Västerås. Har varit på kvinnokliniken och gjort en konisering...
Säger mycket va? Iallafall är det ett ingrepp man gör när man som kvinna har cellförändringar. Det gick på några minuter, gjorde inte ont men det var ganska så obehagligt. Nu är det iallafall över men det värsta är att jag inte får gå på gymet i tre hela veckor. Det känns förjävligt nu när jag kommit igång så bra och tycker det är skoj! FAN FAN FAN! Får inte anstränga mej sa läkarn.. Åh va detta förstör för mej.....Vad ska jag göra nu i tre veckor?!?!

Jag tycker vi kvinnor får stå ut med mycket skit!





Kommentarer
Postat av: MysticQ

Stackars fina vän, tänker på dig! Kram kram kram

2006-02-07 @ 21:59:17
Postat av: Batlady

Tack! Du är så otroligt gullig! Love you!

2006-02-08 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback