Torsdag...

37461-55                       


Sant eller???


Tog en paus från Curling finalen. Jag har aldrig förstått mej på just denna sport. Vem har liksom hittat på den??? Den känns så seg och så ospännande....
Men jag vill iallfall kolla lite grann ändå eftersom det är final och sverige kan vinna...men ganska så segt eftersom det är 10 banor som ska spelas....suck!
Nu hoppas jag på guld för tre kronor oxå! (annars är det okej att finnarna vinner)

I morgon fredag har jag sovmorgon, tänkte vara så duktig så jag ska börja med ett gym-pass innan jag börjar jobba. Sen blir det faktiskt lite fest i morgon. Jag och Petter ska hem till en kompis och hennes kille. Ska bli skoj för nu har jag inte varit ut i Fagersta sen juldan. 
Partypinglan vaknar till liv i morgon.............



Kommentarer
Postat av: MysticQ

Två helger i rad? Nu kommer du bli alkis :p

2006-02-23 @ 22:42:19
Postat av: Batlady

usch ja...fy fy fy på mej..lika bra att sluta träna oxå! :)

2006-02-24 @ 07:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback