Lördag:

Va på gymet i morse. Det börjar märkas på mina armar nu att jag börjat träna. Dom känns hårda..
och det är ju väldigt kul, det gör att man känner sej ännu mer motiverad och taggad. Träningen har oxå medfört att jag blivit mycket gladare och piggare. Jag förstår inte att jag tidigare varit så anti mot just styrketräning, jag har ju tränat lite då och då men alltid tröttnat men nu älskar jag att gå till gymet, även om det kändes lite tungt i morse. Petter har erkänt att han trodde jag skulle träna några gånger och sen strunta i det...men så vart det inte..... han är stolt över mej nu!

Va hem till min vän Lisette som fyller 25 år idag!!!!!! "Hipp hipp Hurra på din dag"....
Jag längtar som en tok till nästa lördag då vi ska ut i västerås och fira henne på riktigt. Nästan hela tjejgänget ska ut och det ska bli skoj!

Stod i tidningen idag med..om Candra! Jag vet att det verkligen har hänt men ändå kan jag inte förstå det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback