Måndag

Grejat med lägenheten hela helgen så brun har jag inte hunnit bli. I går la vi ett clickgolv och det blev riktigt bra trots att varken jag eller Petter lagt golv tidigare. Målade alla dörrkarmar oxå och det var ju inte särskilt roligt men nu är jag iallafall klar med det.  Den 25 denna månad går iallafall sista lastet härifrån och det ska bli så kul. Blev klart med vår gamla lägenhet idag oxå så på onsdag skriver jag kontrakt med de nya ägarna. HÄRLIGT!!!!

Solen skiner och det är så underbart. I dag har vi varit ute nästan hela dagen på jobbet. Man måste ju passa på för vem vet hur länge det håller i sej. Hoppas iallafall att vädret blir bättre än sist då jag hade semester. Förra året försvann solen och regnet kom den sista fredagen innan jag blev ledig. Otur!

Jag och en kollega har ett tufft möte framför oss med en annan kollega som det inte fungerar så bra med. Känns jätte jobbigt men vi är medvetna om att vi måste ta tag i det för att vi själva ska orka arbeta. Man vill ju inte såra någon men det känns som det är oundvikligt just nu.

Nu är det bara 5 veckor kvar sen har jag semester...om jag längtar....




Kommentarer
Postat av: MysticQ

En vecka. En vecka!! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback