Stressigt liv just nu...

Nu har jag helg!!! Har tagit ledigt i morgon och det ska bli sååå skönt! Vill ju passa på att umgås lite med min bror och alla när de är här.
Flytten:
Det har varit en ganska jobbig och stressig vecka. Det är mycket som ska fixas, köpas och tänkas på. Det vi har kvar nu är att lägga två golv, måla ett rum och måla en hall. Jag ska sätta ut lite "efter bilder" på lägenheten så ni ser vilken skillnad det har blivit.

Kände mej lite pirrig på måndagmorgonen efter mötet med kollegan på fredagen. Jag visste inte alls hur stämningen skulle vara. Om hon skulle vara arg, sur, nedstämd. Men det gick bra och faktiskt så har det knappt märkts att det varit nåt på gång. Det har känns bättre nu än tidigare och hon har verkligen lugnat ner sej vilket är väldigt bra.

Idag åt vi lunch ute i skogen. Man måste hitta på lite saker nu när det är så få barn för tiden går annars så himla sakta.  5-6 åringarna slutar nu och ska börja på förskoleklass. Det känns så tråkigt att säga hejdå till dem när man fått följa de ett tag. Fick jätte fina blommor från en kille som gick sista dagen idag.

3 veckor kvar till semestern. Det är bara att kämpa på trots att man i tankarna redan har semester...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback