God morgon...

Fredag igen och jag ska snart till jobbet. Har sovmorgon idag och det är ju skönt, inte lika skönt att sluta sent en fredag men men.. man kan inte få allt! har ändå inga planer för kvällen förutom kanske lite god mat och mys hemma med Petter. Det är ju riktigt toppen det....

Trist väder idag oxå. Jag längtar efter sol och värme...

Har fortfarande lite ont i ryggen men det är mycket bättre. Snart kanske jag kan ta en tur runt eskiln igen. Känns som det skulle behövas.

Den 9 juni ska jag på studenten i Västerås. Min kusin Danne tar studenten och det måste jag såklart vara med och fira. Det var länge sen jag var på en student och jag antar att i Västerås är det något alldeles extra. Ska bli kul! För mej är det nu 7 år sen jag själv stod där med mössan på och var glad och fri! Helt otroligt vad tiden går och jävlar va vuxen jag är...

Ha en bra fredag ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback