Gravendal hallon cider...

37461-89

Varit i Skinnsberg hela dagen. Gått promenader med Exi och hälsat på min snälla morbror Jan-erik.
Oftast när Petter & min morbror träffas brukar det sluta med att de dricker slut på halva hans spritförråd. Han har rätt rejält med sånt som han passar på att bjuda på när han får gäster. Idag fanns det ingen tid för det och det var väl lika bra det. De är iallafall väldigt skojiga när det super till...

Pratade med min vän Minna igår som fick barn i Tisdagskväll. Ska bli roligt tt få se henne sen, säkert sååå söt! Det är många som fått barn i min närhet det sista året. Det är kul...och det blir mycket shopping i barnbutiker. Jag antar att man är i den åldern då det flesta skaffar barn....

Snart ska vi på fest. Öppnat en cider som ni ser på bilden...Ska bli kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback