Uppdatering

Denna vecka så här långt:
Tankarna kretsar mycket runt lägenheten. I går var vi och kollade på tapeter. Väldigt skojigt såklart att bläddra i alla kataloger som finns. Känns som det hänt lite i tapetmodet sen sist man tittade i dem. Mycket färger, mönster och mycket blommor. Det är svårt att välja men vi kom tillslut fram till att vi ska ha det ljust i vardagsrummet och mörkt i matsalen. Vitt i köket och grönt med en fondvägg med stora blommor i ett sovrum. Jag hoppas det kommer bli snyggt!

Lite problem på jobbet med kollega som inte fungerar och ett möte är att vänta. Känns jobbigt! Får ångest när jag tänker på det. Och jag min svaga fan var inte ärlig...det kommer tillbaka till mej nu!

Pissväder hela veckan. 1 juni i morgon och allt man längtar efter är lite sol och värme.

Lat och inte alls på humör för motion. Vill bara inte och regnet gör sitt.

Petter trivs jätte bra på sitt nya jobb och i tre dagar är han nu på kurs i Västerås.  I fredags hade jag & Petter varit förlovade i ett halvår. Shit vad tiden går fort. Love you!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

I morgon joggar vi, va? Kanske.

Postat av: batlady

beror på..hur jag känner mej! :)

2006-06-01 @ 08:03:58
Postat av: MysticQ

8 km. Jojo. Nu jävlar :p

Hoppas jag.

2006-06-02 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback