så mår jag just nu....

I dag söndag har jag mått riktigt illa. Har ju gjort det under ca 6 veckor nu så det börjar bli lite jobbigt men jag är glad över att jag i allafall inte spyr för det vore värre. Direkt det går för länge mellan måltiderna mår jag illa men ibland mår jag illa trots att jag nyss ätit så det är svårt att veta vad man ska göra för att lindra det. Va nyss ut på en promenad för att röra på sej ska ju vara bra men jag mår inte bättre ändå. Men jag vet ju vad illamåeendet beror på och då är det ju så värt det så jag försöker att inte klaga alltför mycket.

Petter kommer hem från Linköping ikväll. Jag längtar efter honom. Idag har vi varit förlovade i ett år. Vi får fira det nån annan dag men en stor puss och en stor kram ska han få min älskling!!!!

Igår va jag hem till Minna, Rickard och Emilia. Jag och Minna drack glögg, käkade pepparkakor och godis. Emilia satt snällt vid bordet tillsammans med oss medan vi satt och snackade, så nöjd och så snäll. Verkligen en helt underbar liten tjej... När Minna och jag ses pratar vi mycket om barn, det blir ju så och jag passar på att fråga om saker som jag undrar över och det är ju kul att dela allt med någon som vet hur det är. Men såklart pratar vi om en massa andra saker oxå...Jag är inte helt insnyltad i babyträsket....bara lite!

Grattis Bodil som fyller år i dag!!!!! Snart så ses vi, ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback