Tisdagsfika med vänner

37461-176
                                         Jag, Nellie och sofia

Idag träffade jag mina goda vänner Minna och Sofia. Vi fikade och hade riktigt trevligt. Sofias sötnos till dotter, Nellie var det full fart på och Emilia 6 månader (Minnas lilla dotter) tittade på med förtjusning och undrade nog när det är dags för henne att kunna springa runt så där. Minna och hennes sambo hade gjort det riktigt fint hemma så det var kul att se. Man får ju alltid en massa tips när man är hemma hos Minna. En mer kreativ inredningsmänniska finns inte. 

Är i en rätt jobbig sits på jobbet. Föräldrar som inte förstår ens sätt att arbeta och tror inte att man vill deras barns bästa. Kulturkrockar är jobbiga, minst sagt.

Välkommen hem Susanne! Det var skoj att prata med dej idag och höra hur du har haft det i Afrika.

Idag på tv 3 visar det dokumäntären "Ondskan". I kväll kommer det handla om Micke, och mordet på Sandra. På ett sätt känns det jobbigt att se det men ändå vill jag. Svårt att beskriva. Jag tänker på henne ofta! Känns fortfarande så overkligt.

37461-175
                                                          Minna

Kommentarer
Postat av: Sofia & Nellie

HEJ =)
Va kul det var att ses igår...är sååå glad att jag bestämde mig för att åka & träffa er ändå fast vi åkt hela dan nästan...det var det absolut värt!!!
Hopas du får en bra dag på jobbet!
Idag åker fredrik till sthlm på spa i 2 dar med jobbet. Mysigt...Men han längtar massor efter nellie & mig såklart. Skulle inte klara mig som han gör när vi åker till norberg i flera dar.

Ja ja det ar riktigt trevligt igår ialla fall & vad mysgt dom hade hemma =) man blir ju lite avis för jag vill ju oxå ha ett mysigt hus...
Hoppas vi ss snart igen... Kram kram

2006-11-08 @ 08:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback