Torsdag kväll!

Vilket underbart väder det har varit idag... Så som det ska vara på vintern.
Vi har inte satt på vinterdäck än på bilen. Vi trodde faktiskt inte att snön skulle ligga kvar men där hade vi fel så nu får vi helt enkelt låta bilen stå. Vinterdäcken är i skinnsberg så det är inte att bara byta. Ja ja jag har ju inte direkt långt till jobbet!!!

Min nya kollega har börjat jobba nu, halvtid. Det fungerar väldigt bra så det känns hur bra som helst. Vi kommer kunna jobba på ett bra sätt tillsammans tror jag. Det märks så tidigt om man strävar efter samma saker och har samma synsätt på det mesta. När man jobbar på en förskola är det viktigt att man har ett bra arbetslag eftersom man jobbar så himla tätt med varandra. Det underlättar då om man kommer bra överens och trivs ihop. Det kommer bli så bra!!!

I morgon är det fredag igen, vips så var denna vecka snart slut. Det går så himla fort. I morgon är jag bjuden på tjejfest. Det ska bli roligt! Annars i helgen har vi inga planer. Lite saker att pyssla med hemma bara. Kartonger som ska slängas, en dörr som ska upp på vinden...sånt där kul ni vet...

Ikväll ska jag på step up. Ska bli kul. Missade förra veckan eftersom jag hade sån hosta och hade fått ont i ryggen. Jag har fortfarande hosta och nu ont i bröstet i stället, men det har blivit lite bättre iallafall. Känner att det är dags att röra på fläsket igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback