Härliga helg

37461-165
Exi myser på vår pläd. En riktig fotmodell som gärna vill bli fotad.


Nu har jag helg!!! Har tagit ledig i morgon och det känns sååååå himla skönt. Speciellt nu när börjat göra ont i ryggen när jag hostar. Har ju haft eländig rethosta sen jag var sjuk och det blir bara sämre och sämre. Verkligen trist, speciellt idag när jag såg framemot step upen. Det är ju bara en gång i veckan så det är så trist att missa. Men men ..jag vill inte ha lunginflammation.

I morgon ska vi hämta matsalsmöblerna. Yippie!!! Ska bli riktigt skoj att se hur det kommer se ut när det väl är på plats och vi har inhandlat allt annat som behövs i matsalsrummet.

I morgon kommer Petters kompisar Olof och Magnus hit till oss. De ska bo här i helgen så det blir nog fest i dagarna två. Jag själv har lovat att vara chaufför... måste ju ställa upp ibland! Så i morgon kväll blir det god mat i matsalsrummet. Inte illa..

Min vän Susanne är just nu i Afrika, (Togo) med sitt jobb. Så häftigt, vilken upplevelse! Jag hoppas och tror att hon kommer få en helt underbar resa där hon kommer få se saker hon kanske aldrig kommer få möjlighet att se igen. Ska bli så spännande att höra allt sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback