Helg...

....häääärligt!!!!
 
Idag var jag hem till mamma och pappa. Grejade med deras dator som skulle internetanslutas. Inte så lätt när man inte vet var telefonhuvudjacket sitter och är kass på datorinställningar men tillslut fixade det sej iallafall. Nu gäller det bara att ha en rejäl datakurs för päronen oxå. Tog hem en massa grejer till Filuren som vi så snällt fått av min bror och Bodil. "Läragå" stol, bärsele, hoppgunga, haklappar och kläder.  Tack snälla ni!!!

Petter är på firmafest ikväll...så en lugn tv/ blogg kväll blev det för min del. I morgon ska jag, Annmari och Adam till Västerås. Adam ska få nya skor. Adam är ju så himla rolig och han har verkligen koll på läget. När någon frågar vad Annmari har i magen så svarar han "bäbis" och sen säger han "Mi" för att berätta att jag oxå har det.

Hoppas vädret blir lika underbart i morgon som det var idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback