Kul film

Jag, Petter och Olof hyrde Borat igår. Vilken sjuk film...men såååå rolig!!! Underbart att få skratta så tårarna rinner....
Killarna sitter och kollar lite nu oxå, de kan inte få nog!!!

Seg dag igår. Killarna var bakfulla. Jag, trött efter ett sent krogbesök (jag är inte van) . Vi var ute och gick lite sen kollade vi på film, käkade och sov. En traditionell påskafton för oss alltså. Jag och Petter måste verkligen skärpa till oss när vi får Filuren. Då ska det firas alla helger på det mest traditionella sätt.

Idag ska vi nog ta och åka till Ikea en sväng! Alltid kul att åka dit och glo lite. Man hittar alltid nåt som man bara MÅSTE ha.


Kommentarer
Postat av: MysticQ

Tack så mycket för festen, den var urtrevlig! GM var till och med lite tråkigare än jag hade befarat. Nåja. Vad gör det om 100 år?! :) Vi kanske kan ses en sväng om tre veckor igen. No fun-helgen, alltså. En fika eller något åt det hållet.

Pusspårej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback