En till släkting har kommit!!!!

37461-302
Adam, Line & Tuva!

Fick höra i morse när jag vaknade att Annmari och Jocke fick en son tidigt i morse. Såååå roligt!!!! Några timmar senare ringde en glad Annmari. Allt hade gått bra..och fort hade det gått! Som det brukar kunna göra när man är omföderska. Adam har fått en lillebror och Line en tremenning!!! Nu ser jag fram emot ett besök på BB om ett par dagar.

Jag fick Line dagen innan Annmaris födelsedag och nu fick hon deras son dagen efter min födelsedag.

Ja.....27 år är man nu.... Hade en riktigt bra födelsedag igår. Verkligen jätte nöjd!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va kul! :)

Postat av: Anonym

Vicka sötnosar!=)
och tack för igår, alltid lika trevligt att träffas!
kul att det hade gått så bra för Annmari och fort! Du får hälsa och gratta dem så mycket!
Kram Sandra

2007-08-13 @ 13:27:44
Postat av: MysticQ

Snygg klänning hon har, bruden! Och grattis en gång till, i efterskott.
Första jobbdagen avklarad. När fan är det höstlov?
Kram!

2007-08-13 @ 16:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback