Torsdag 23 / 8

Igår somnade Line klockan 20:45, sov till 01:40 då hon fick mat och blöja. Hon somnade in och sov sen till 05:30 då hon åt och fick torr blöja, sen sov hon till 08:30 då vi gick upp....ca kl: 10.00 somnade hon igen.......hon sover nu!!!!!

Har man tur eller??? Gäller att njuta för jag vet ju att det när som helst kan ändras.

Line tycker om när jag sjunger för henne!! Hon ler och ibland låter hon en massa precis som hon försöker sjunga med.... ! En spännande och rolig tid nu!!!!!!!!!!! Åh vad jag älskar min lilla tjej................

Idag när Petter kommer hem från jobbet ska vi hem till Annmari, Jocke, Adam och Erik. Undra hur mycket Erik har växt sen sist!?!?! Ska bli roligt att se han igen....!!!


Nu vaknade Line.. snart dags att ta sej ut i det fina vädret!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback