Mycket kläder...mysigt

Varit lite strul med min blogg men det kanske ni har märkt.... hoppas det går bättre med detta inlägg.

Snart ska jag iväg på step up. Kan inte riktigt hänga med som förut, är ju tvungen att göra vanliga steg när de andra hoppar på brädan. Men det går bra!

Fick en massa babykläder av min chef idag. Hur fina kläder som helst som knappt är använda, vissa plagg var helt oanvända med prislapparna på fortfarande. Så snällt av henne att tänka på mej. Jag och Petter köpte lite kläder igår, två bodys och ett par byxor och med allt som jag fick av chefen idag och det jag tidigare fått av Pia så behöver vi nästan inte köpa nåt mer. Inte i så små storlekar iallafall. Snart är vi helt redo för Filuren!!!

I morgon ska vi på inflyttningsfest hos Tessan! Ska bli skoj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback