Sötnos

37461-270

Så här mysig är jag!!!

Hur länge ska det regna egentligen???
Varmaste sommaren på länge???????? Håller inte riktigt med....

Idag var vi hem till mormor och morfar. De ville träffa Line lite innan vi åker på semester. Käkade mat där. Rökt fisk.....mums.

Stort GRATTIS till Camilla och Conny som fått en dotter!!! Jag blev alldeles tårögd när jag fick veta. Jag vet hur underbart det känns!!!

Line ligger just nu och sover i soffan brevid mej...en riktig sömntuta är hon!!! Sover jätte bra så vi klagar verkligen inte. Hon har fått lite minifom eftersom hon har magont och det har hjälpt. Skönt!

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Oh, hon blir bara gulligare och gulligare! Kan vi ha delad vårdnad? Snääääääääälla :)
Puss o kram

Postat av: Sofia och Sami

Hej!
Måste börja med att säga ett JÄTTEGRATTIS till er igen! Vad fin hon är! Alldeles underbar! Och Lizzan brukar skryta för fullt om henne också! Tänkte åka förbi och lämna en liten present och få sen henne live nån dag om det passar???
TACK för det fina kortet som vi fick på vår bröllopsdag. Synd att ni inte kunde komma, men vi förstår til 1000 procent! Dagen var jättelyckad!!! Nu drar vi på bröllopsresa i en vecka till Kreta, men efter det kommer vi gärna å kikar på lilla Line!
Många kramar från Fia och Sami!

2007-07-12 @ 17:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback