Cleanstream Company...

Idag var jag och Petter hem till Annmari och Adam och hälsade på. Petter hade "Adamabstinens" så det var dags för ett besök. Adam har haft hög feber i några dagar men nu var han pigg igen. Sprang omkring som vanligt och lekte. Sen när vi kom hem hälsade mamma och Exi på hos oss. Mamma var sugen att se på filurens nya saker...Mormor längtar såååå efter den lille...lika mycket som vi tror jag!!!!

Skicka min kusins band till Hultsfred..Gå in på bredbandsnoje.se och vidare på rookie, hultsfred. Rösta på "Cleanstream Company". Det vore ju så kul om de kom dit!!! De ligger tvåa just nu så fler röster behövs!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej hej...Nu har ialla fall jag röstat, verkar som det var sista dagen idag...tror dom låg 3 a nu....
Allt bra med er?? Hoppas det. Jag är hemma med Nellie idag, hon har vart så dålig i magen en vecka nu så idag vill jag till bvc & koll upp det!!! Ha en skön dag. Kramis

2007-03-26 @ 07:41:46
Postat av: Batlady

Hej!! Bra att du röstade! Hoppas Nellie kryar på sej!!! KRAMAR

2007-03-27 @ 08:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback