Mamma, pappa och lilla jag!

37461-224
Första kortet på oss tre! Stark kärlek!!!!

I morgon påbörjar vi v. 29
Din kropp börjar kännas som en elefants...( jo..jag har märkt det...)
Ämnesomsättningen ökar och du börjar svettas mer. Bebisen är ca 38 cm lång och den väger ca 1,2 kilo. Barnets förmåga att minnas har utvecklats och den känner igen mammas röst och även andra återkommande röster i närheten. Alla sinnen är utvecklade. Smärta och skarpa ljud utanför får den att reagera.

Så var det dags för ännu en jobbvecka. Idag var det lite tungt att jobba. Känner av en förskylning som jag trodde skulle försvinna men som istället blev värre under helgen. Trist!!! Dessutom hade jag kvällsjouren idag.

En klasskompis var på ultraljud här i veckan....Inte ett barn utan två låg där i magen.....Undra vad man skulle känna då??!!

Hade trevligt med tjejerna på kapellbacken i lördags. Vi käkade svin god pizza och snackade om allt mellan himmel och jord. Mycket snack om bröllop blev det eftersom Sofia ska gifta sej i juni. Jag tror aldrig att jag skulle fixa ett stort kyrkbröllop. Jag skulle bli så stressad av all planering och när det väl var dags så skulle jag helt enkelt inte kunna njuta av den stora dagen så som jag skulle vilja. Tack och lov finns det dom som klarar av det och som verkligen vill gifta sej kyrkligt för det är ju bara sååå kul att få gå på bröllop. Om jag och Petter någon gång ska gifta oss så vill jag göra det på en strand eller på arlanda innan en underbar resa någonstans. Tråkigt..ja kanske...

I morgon ska vi till barnmorskan igen.



Kommentarer
Postat av: Bodil

Gud vilken fin bild på er 3... Jag blev helt tårögd.
Kramisar i massor från de glada gänget i Malmö

2007-03-19 @ 21:00:05
Postat av: minna

vilken fin bild;-) kramis!

2007-03-20 @ 14:01:36
Postat av: Anonym

Underbar bild på er 3 *ler*
Kram från en nervös blivande mamma till en annan blivande mamma ;o)

2007-03-21 @ 17:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback