Tjockis

37461-220

25 Fullgångna veckor+ 6 dagar  (v. 26)
Jag börjar bli stor nu!!!

Haft en bra helg! I lördags träffade jag Minna och Emilia. Det var skoj och Emilia hade blivit så stor sen sist. Hon är verkligen en glad och söt  tjej. På kvällen var vi hem till mamma och pappa och bastade...såååå skönt men man blir så himla trött av att basta så det blev en tidig kväll. Melodifestivalens andra chans kollade vi såklart på. Besviken över att Uggla inte gick vidare...så liten och söt när han hoppar omkring på scen.
Idag söndag har jag mest slappat men ikväll var jag på ljusparty hos en kollega. Köpte lite fyrkantigaljus och votivljus med dofter spm mango/mandarin och mullbär. Partylite har rätt dyra ljus men de håller mycket längre och det finns i såååå underbara dofter.

I morgon är det dags att börja jobba igen. Känns ok men mest ser jag fram emot kvällen då vi ska träffa de andra i föräldrargruppen.


37461-219

Emilia! Sötnosen har lärt sej att stå själv. Såååå duktig!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vilken fin mage...=) hoppas ni har det så bra och att ni hade det kul på föräldraträffen.
Kram kram

2007-03-05 @ 19:08:05
Postat av: Anonym

glömde visst skriva namn på det förra...men det var iallafall jag som hade skrivit det =)
Kram Sandra

2007-03-05 @ 19:09:01
Postat av: Anonym

oj, ja nu börjar den bli stor men väldigt fin=) tänka sig att det ligger nån där inne, helt otroligt.. Kramar Therese

2007-03-05 @ 21:46:29
Postat av: Mari

Ja visst börjar den bli stor...!!! Märks att man inte är lika smidig längre! :-)

2007-03-06 @ 08:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback