BM- besök idag

Jag och Petter var på besök hos barnmorskan idag. Filuren har fxerat sej nu vilket känns skönt...Petter fick känna huvudet på H*N. Jag antog att läget var så för det har blivit lite lättare att andas och det trycker på lite mer nu mot urinblåsan. Hjärtslaget låg på ca 145. Fick ta lite prover och så var det vägning. Har totalt gått upp 12 kilo. Ganska normalt tror jag. Fick 2 bokade tider till men man får ju se om man hinner gå på båda....Barnmorskan vi har nu tror helt säkert på att det är en flicka vi väntar....

Lite statestik på vad folk tror:
Flicka!                                                                                         Pojke!
Mamma Mari                                                                             Pappa Petter
Mormor                                                                                       Morfar
Morbror                                                                                       Min morbror
Maud, min kollega (Har siat om att jag får en tjej)             Kristina, min andra barnmorska
Minna                                                                                          Sussie
Annika, Barnmorskan                                                              Susanne
Min moster (har spått att jag får en tjej)
Linda
Lena, min kollega

Men ingen har egentligen någon aning om vad det blir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pratade med Carina idag. Hon fyller år idag och även om vi inte pratar så ofta eller träffas så kommer jag alltid ihåg att ringa henne när hon fyller år. Vi bestämde iallafall en träff snart så det ska bli kul. Har inte träffat henne på jätte länge och hennes lilla Iris har ju redan blivit 10 månader. Man hinner inte med...


Kommentarer
Postat av: MysticQ

Jag vill också gissa! Jag tror det är en pojke, baserat på det faktum att du mår relativt bra. Mamma säger att man mår apa om man har en tjej i magen :) Sådeså.

Postat av: Sussie

Jag trodde till 99,9 % att Vilgott var en flicka..hihi...& du vet hur jag mådde :O)

Hoppas allt är bra, här rullar allt på... Många kramar från oss...

2007-05-14 @ 21:10:25
Postat av: Hasse

Ja, vad tycker ni andra?

2007-05-15 @ 07:00:01
URL: http://www.konferens-guiden.se/stockholm/
Postat av: minna

jag mådde superbra,la inte en enda pjuuuk & fick en underbar dotter...så jag vette fanken om den teorin kan stämma...hmmm...

kramis!

2007-05-15 @ 16:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback