Kompisar

37461-247
Petter & Adam tittade lite på bolibompa igår.

Bara för att jag är så jävla uttråkad.....................

Vilken svordom använder du mest: Fan, helvete

Äger du en Ipod: Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Ingen tid alls. Vaknar tidigt ändå :(

Använder du flip flops även när det är kallt ute: Nej, då fryser jag ju

Skulle du hellre ta bilden än att själv vara med på bilden: Ja, blir aldrig nöjd med hur jag ser ut på kort

Vilken var filmen du såg senast: Spiderman 3, inte bra....

Om du vann på lotto vad var det första du skulle köpa: Massor med vanliga kläder, No more mamastuff

Har någon någonsin kallat dej lat: Säkert mamma och pappa någon gång när man inte hjälpte till hemma så mycket

Tar du någonsin tagit medicin för att somna snabbare: Nix, sömn har aldrig varit ett problem

Vilken cd ligger i din sd spelare just nu: ingen faktiskt, lyssnar endast på MTV just nu

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dej den här veckan: Tråkigt nog nej....

När var senast någon stötte på dej: Oj, det var länge sen..... nån på krogen

Vad åt du till middag: Har ej käkat det än

Använder du huvtröjor: Väldigt sällan. Äger kanske en bara. Inte min grej

Kan du vissla: Ja

Har du någonsin deltagit i en demonstration: Nej

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält:  Det var länge sen jag var på ett nöjesfält men förut gillade jag berg och dalbana, nu är jag lite mer tveksam till den

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Nej jag tror faktiskt inte det, men man kan ju aldrig veta

Vilket riktnummer befinner du dig i: 0223

Tittade du på tecknat när du var liten: Ja, gör det fortfarande ibland

Är du blyg inför det motsatta könet: Det beror i vilket sammanhang. Oftast inte

Vilken film kan du alla replikerna till: Inte nån film

Äger du några band T-shirts: En kiss t-shirt har jag som jag fått av min bror

När flög du senast: Förra året till Turkiet

Läser du för skojs skull: Ja, en bra bok i solen...kan inte bli bättre

Pratar du några andra språk: Engelska, ibland på mitt jobb med föräldrar som ej kan svenska. När jag är utomlands

Har du gråtit offentligt: Ja, många gånger

Har du en stationär dator eller en laptop: En laptop

Vilka gör du, önskningar eller planer: Planer

Försöker du alltid lära dig nya saker: Inte alltid men såklart det är skoj att lära sej nya saker

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Inte just nu men var för ett tag sen sugen på att göra om min fladdermus på armen

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Samtidigt som jag tycker att klart killen ska bjuda så att man får känna sej lite speciell, så tycker jag oxå att vi tjejer ska kunna bjuda lika gärna som killarna...dubbelt!!!

Kan du kasta macka: Ja, men det var länge sen

Har du någonsin varit på Jamaica: Nej

Vad har du med dig in på bion: Lite olika men oftast popcorn och dricka

Har du någonson dejtat någon av en annan ras: Nej

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringa: Jag gillar tatueringar så svar Ja

Gillar du att flyga flygplan: Att lyfta är skoj och landa...lite läskigt oxå men när man väl är uppe i luften så är det inte så himla skoj

Frågorna var många mer men nu orkar jag inte längre.........

Ja, jag är tråkig.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback