LEDIG..........FRI..........

Nu har jag gjort mitt för ett bra tag framöver! Känns riktigt skööööööönt! Många hejdåkramar blev det idag så visst kändes det lite vemodigt oxå! Kommer ju antagligen inte jobba nåt mer med min underbara kollega Maud så att krama om henne kändes mest jobbigt.

Hade tänkt att vila mycket nu dom här veckorna innan Filuren kommer, för det är ju det alla säger att man måste göra inför förlossningen,  men redan denna helg och veckan som kommer är fullbokad med en massa saker....Man vill ju passa på att träffa lite folk när inte arbetstiderna styr en..vila hinner jag nog ändå!!!

Ikväll ska vi hem till Linda och Molle på grillning. Ska bli skoj! Undra om Lindas mage växt mycket sen sist??!?!?!? Kanske man får känna en spark från "Pysen".

I morgon ska vi dra iväg och shoppa någonstans. Det sista innan vår efterlängtade lilla sötnos kommer....

Kommunal har fått igenom sitt avtal. Blir säkert flera tusen mer i fickan varje månad...Tror ni inte????!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback