Lite snyggare....

37461-246


Njuter av att vara ledig!!! Att det regnar är nästan bara bra då det känns lite lättare att vara hemma under större delar av dagen och göra nästan ingenting. Har gått upp tidigt hela veckan. Redan vid sju tiden på morgonen har jag suttit i soffan med frukost och glott på gamla avsnitt av Beverly hills. Sen har jag surfat runt på nätet och lyssnat/sneglat på "vakna med the voice". Härliga, lata mornar....

Idag ska Annmari, Jocke och Adam komma över på lite fika. KUL! Annmari och jag kommer jämföra magar...

Packade BB Väskan igår, nästan klar. Vi var till affären och köpte tidningar, lite godis, druvsocker, schampo och balsam och annat som kan vara bra att ha med sej.

11 dagar kvar till BF-Datumet idag....!!!

Kommentarer
Postat av: minna

ett tips(om ingen gett dig de ännu)när jag packade väskan sa ALLA att man skulle ha med sig inne-tofflor av nått slag till bb,jag fattade ingenting först,inte förns jag kom dit:-/ som tur var hade jag med ett par,för golvet där var iskallt!!!!
kramis!!!

2007-05-30 @ 12:25:53
Postat av: minna

dörrarna blev ju superläckra;-)

2007-05-30 @ 12:28:08
Postat av: Mari

innetofflorna är packade!!!!! ja, visst blev det snyggt...! faktiskt riktigt nöjd..kramis

2007-05-30 @ 13:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback