Fest i morgon..........

37461-355
Pappa Petter och Line softar lite....

I morgon är det alltså dags att spräcka den ettåriga nykterheten...!  Hur ska det gå????? Är nästan lite nervös...med all rätt tycker jag!!! Det är ju okänd mark igen........Vad som helst kan ju hända!!!! :-) Ska iallafall bli jätte skoj! Har bjudit hem lite kompisar som vi ska bjuda på lite käk. Trevligt, trevligt!!!
 
Känns lite jobbigt i hjärtan ändå att vi ska lämna bort Line över natten. Vet att hon är trygg hos sin mormor och morfar men för mej känns det jobbigt att hon inte kommer ligga i sin säng på natten. Kommer sakna henne massor!!! Men på lördag ska jag passa på att sova ut............................................ känns som det var en evighet sen.

Tittade i garderoben idag för att lösa problemet : fredagsutstyrseln. Hittade ingenting som jag kände för att ha på mej... tröttnat på alla "partytoppar" och alla andra kläder för den delen oxå. Fattig som man är så har jag inte råd att handla någonting nytt heller så jag får väl sätta på mej nåt gammalt och trist!!!

Va förbi jobbet idag för att ansöka om mer föräldrarledighet. Har endast sökt till januari och självklart ska jag vara hemma längre än så. Min kollega berättade om förändringar inom barnomsorgen och vad som var på gång och jag kände bara....HJÄLP..."ta bort mej härifrån....jag vill aldrig börja jobba igen" ........
Shit vilken ångest jag kommer ha när det väl är dags!!!



Kommentarer
Postat av: minna

känner igen känslan av att "lämna ifrån sig"...men man bara MÅSTE ibland...njuuuut!
hoppas du får en ur-skoj kväll!
(känner även igen klädproblemet...garderoben känns som a´ årgång-96...haha!)

kramis!

2007-11-01 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback