Nu är den spräckt....nykterheten

37461-356
Min första klunk cider!!!!!! mmm..........gott var det!!!!!!

SUPER skoj igår!!!!!!!!!!!!!!! Helnöjd på alla sätt. Vi hade jätte trevligt här hemma. Käkade, drack, pratade och sjöng högt till våra favo låtar. Ville aldrig att kvällen skulle ta slut. Trodde att  jag skulle bli vinglig efter två cider men jag tålde mer än jag trodde. På green man shejkade vi loss och det var så skoj att vara ute i svängen igen.

Det gick jätte bra för Line så det var betydligt lättare att koppla av då när man visste det. Hon hade somnat in klockan åtta och hade sovit bra under natten. Skönt!!! Hon gör mej så stolt!!!! Nu längtar jag tills jag får åka och hämta henne........åh vad jag ska krama och pussa henne!

Tack Lisette, Micke, Olof, Susanne, Petra, Mangan och Petter för en såååååå rolig kväll...............

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om du hade kul på festen! :)

Och den cidern är inte dum! :)

2007-11-04 @ 19:39:59
Postat av: Magdalena

Kanske kan vara bra och skriva vem man är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback