Skön dag

37461-476

37461-475
Line tyckte det var mysigt att känna på gräset!

Idag har vi njutit av det fina vädret!!!

Sov ända till 08:15 idag...sen kunde jag inte sova längre. Då var jag totalt utvilad. Det där med att sova till 10:00, 11:00...den tiden är förbi. Sen tog jag en långpromenad med Tessan och när jag kom hem duschade jag och Line tillsammans. Hur mysigt som helst. Annars idag har vi varit ute och gungat (två gånger), tagit en promenad och så har mamma varit hit och hälsat på.

En bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofie

hej! jag kände bara för att säga hej, det var ett tag sen nu. vädret är så underbart!,jag tänkte på bilden :). jag har vart ute och solat nästan varje dag nu, och så badade jag hemma i sjön i söndags, det var svinkallt, men faktiskt skönt efteråt. ni får ha det så bra allihop, pussar & kramar till Line!!(du och petter med såklart) Adios

2008-04-23 @ 19:56:19
Postat av: sofie

hej! jag kände bara för att säga hej, det var ett tag sen nu. vädret är så underbart!,jag tänkte på bilden :). jag har vart ute och solat nästan varje dag nu, och så badade jag hemma i sjön i söndags, det var svinkallt, men faktiskt skönt efteråt. ni får ha det så bra allihop, pussar & kramar till Line!!(du och petter med såklart) Adios

2008-04-23 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback