Det regnar, familjen sover..jag är uttråkad!!

Favoritcafé: Café gränden i västerås
Favorittidning: Just nu har jag ingen, aftonbladet kanske...usch va tråkig jag är!!!
Bästa saken som händer i vinter: Att se Lines reaktion på snön
Favoritplagg i garderoben just nu: Oj..svårt eftersom jag typ har tröttnat på alla mina kläder, men det får bli mitt nya svarta linne
Längd: 173
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
I höst kommer jag att gå klädd i: I nya kläder...ska unna mej mera kläder nu i höst. :-)
Men absolut inte i: Vet ej
Jag tränar: Inget just nu men snart drar höstprogrammet igång. Body combat och boxning lutar det åt
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Väldigt bra
Är det nåt du absolut inte äter: Pölsa
Kläder just nu: Sköna svarta "myspysbyxor" och gult linne
Vad sa du senast: Minns inte men nåt till Petter innan han gick och vila (både han och Line sover)
Fisk eller badkruka: Mer badkruka...när jag var yngre så var jag en fisk
Spelar du nåt instrument: Nix
Morgon- eller nattmänniska: Efter att jag fått barn så är jag morgonmänniska, förut nattmänniska..har inte så mycket att välja på nu
Sparare eller slösare: Slösare, men blivit mycket duktigare på att snåla...men snåla är tråkigt
Har du några homosexuella vänner: Inga nära vänner men jag känner folk som är det
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag vill ha 2
Vad ska barnet/barnen heta? Line heter min dotter men om det andra barnet blir en flicka ska hon heta Mi, har inget killnamn
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Lite
Rädd för insekter? Nej inte speciellt..men fästingar är sååå äckliga
Största svaghet: Självdisciplin..börjar med en sak men håller det aldrig!
Det här är jag bra på: Denna fråga tog längst tid att svara på, att det ska vara så svårt att skriva bra saker om sej själv.. :jag hakar inte upp mej på småsaker. Jag bryr mej om saker som verkligen betyder nåt för mej och annat struntar jag i
Bästa bok? Vet inte...jag läser inte så mycket.
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har gjort det men kommer aldrig mer pierca mej igen men tatuera mej igen kommer jag nog göra
Stökigt eller välstädat? Städat
Gillar du att sjunga? Ja, speciellt när jag sitter ensam i en bil på långa vägar
Anser du att du är stark? I vissa situationer
Använder du knark? Nejdu..
Kaffe, te eller inget? Te ibland, speciellt på jobbet
Har du en besatthet? Ja, på att spela blip på datorn..hahaha
Vem är din bästa vän? Har fler än en 
Civilstånd: Sambo, förlovad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback