Natten var lite jobbig!

Som jag trodde....det blev en orolig natt!! Tappade räkningen på hur många gånger jag fick gå in till Line och ge henne nappen. Hon vaknade och gnydde stup i ett tyckte jag. Tänkte först ifall jag skulle ha lagt henne i min säng men jag sover så dåligt när hon ligger brevid mej, så svårt att koppla av när hon vänder och vrider på sej hela tiden. Men vi vilade här på förmiddagen så jag ska nog orka med lite fest ikväll!!!!

30 ÅRSFEST hos Annmari. Ska bli skoj!

Den här dagen för ett år sen vaknade jag med värkar...........

Kommentarer
Postat av: Sussie & Co

Stort Grattis till Line i dag Hurra Hurra Hurra

Hoppas tösabiten mår bättre inte kul att vara sjuker på sin 1a födelsedag ju, Vilgott var sjuk på sin dag, så himla traddigt, men vi gjorde det bästa av det ändå :) Många kramar till er hoppas ni får en härlig dag!!

2008-06-15 @ 07:46:02
Postat av: Line

Tack tack!! Jag mår bättre idag så jag orkar öppna paket, äta gott och busa...:-) kramar till er och PUSS till Vilgott ;-)

2008-06-15 @ 08:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback