Solig måndagmorgon!!!

Åhhh va skönt jag fått sova i natt. Känner mej så pigg så pigg...kanske ska ut och springa...ja ja kanske inte så pigg!!!! ;-)Heeeeela lååååånga natten har jag iallafall fått sova...inte ett pip från Line!! Från kl. 19:00 till 07:00 sov hon fridfullt. Nu har hon såklart massor med energi. Full fart på henne....hon vill gärna dra i datasladdarna oxå.... 

Solen skiner idag oxå!!! Så underbart.... på förmiddagen ska jag hem till Emma. Hon fyller år idag! Grattis grattis!!!
Annars idag har jag inga speciella planer...vara ute och njuta av vädret....

2 månader och 2 veckor kvar av min mammaledighet. Alla frågar mej hela tiden om hur det känns....måste alla påminna mej?!?!?! Jag säger så här....det känns för jäkligt ibland  och okej ibland. Men jag njuter nu....av att få vara hemma med underbara Line, av sommaren och allt skoj som vi har framför oss.

Ses ute i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback