Stor skillnad

Idag har jag roat mej med något så roligt som att tvätta fönster........ Att man nästan inte längre kan se ut är ett tecken på att det är dags och så var det nu. De flesta år har jag haft hjälp av min kära mamma när det gäller detta tråkiga "en gång per år måste", förra året kunde jag skylla på att jag var höggravid men jag har insett att det är dags att jag själv tar tag i mina egna fönster!!! Så det har jag gjort...nu är det rena och fina!! Faktiskt otroligt fina!!!!

Annars idag har jag och Line sovit (nu sover hon igen...) varit ut på en promenad, handlat mat och så det vanliga...lek, blöjbyten, mat och bus. Petter jobbar sitt sista jobbiga 12 timmars pass och sen återstår endast fyra jobbdagar sen har Petter 2 veckor semester. Inte så lång semester men vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt. Vi ska hem till Ed och hälsa på. Farfar, faster, farbror och "farmor Irene" har inte sett Line på ett halvår nu så de längtar efter att få träffa henne. Sen ska vi hälsa på Lines faster Elin och hennes familj i Tibro och där får vi även träffa Lines farmor och faster Emma. Ska bli skoj att åka iväg lite igen!!!

Vi firar Petters semester men en fest på lördag!! Underbara vänner kommer hit. Hoppas på fint väder så vi kan grilla och sen på kvällen är det SOMMARFEST på greenman. NO FUN AT ALL spelar och så CLEANSTREAM COMPANY (min kusins band)  Blir nog en bra kväll!!!!!             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback