Lyx åk

37461-441
Kolla in min nya kärra..det här var ju kul!

Idag har vi varit i Västerås hela långa dagen. Jag måste säga att jag har världens tålmodigaste pojkvän och dotter. Som jag har provat byxor idag och sprungit in och ut i affärer. Letat efter skor och en schysst bh. Inte lätt...ja ni tjejer vet ju hur det är. Behöver man verkligen nåt så hittar man inget. Men ett par jeans blev det iallafall och en väska och en mascara...och lite prylar på Ikea. Inte ett ljud från Line på hela dagen och Petter stod snällt och väntade. Jag har tur!!!

Kollade lite på kök när vi var på Ikea. Planerna är ju att vi ska byta kök efter jul nån gång när både jag och Petter börjat jobba. Längtar såååååååå! Finns så mycket att välja mellan men fick hem en kökskatalog så det är väl bara att börja fundera på hur man vill ha det. Vi har ju iallafall gott om tid.



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Oj, vilket åk!

Postat av: Sussie

Gullunge ;)

2008-03-07 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback