Skrivsugen...

Snart ska jag gå och lägga mej. Men jag är lite bloggsugen,,,så där som man blir ibland även fast man kanske inte har nåt vettigt att skriva.

Vi kollar på "Gordons kitchen nightmares" som är på kanal 5. Super roligt program med kocken Gordon Ramsay som besöker äckliga, skitiga...fullkomligt avskyvärda restauranger. De har mögglig mat, de tappar mat på golvet och lägger tillbaka eftersom fritösen "sterilisierar" maten(han som gjorde det var en 75 årig snubbe som var döv.) De lagar vidrig mat som ingen vill ha och det mesta är frysta varor som de tillagar lite snabbt. Gordon är en ganska elak kock som säger vad han tycker och han läxar verkligen upp ägare och hans usla kockar. Sevärt program!!!

I morgon ska vi göra ett nytt försök att komma iväg och bada. Vi ska till Ludvika och där är det iallafall öppet. Dubbelkollat öppetiderna.... Ska bli skoj!!! Mysigt att ligga och plaska i den uppvärmda poolen med Line. Senare på kvällen ska Petter till en jobbarkompis på mat och hockey och jag och Line ska hem till Annmari ifall Erik fortfarande är feberfri. Hoppas!!!

Line kan gå några steg med sin "lära gåvagn" ifall man håller i den lite så den inte åker iväg. Och idag stod hon själv i 10, 11 sek.

Nu ska jag glo vidare på Ramsay och sen sussa gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback