Jag kan!!!


Oj titta vad jag kan....

Här på bordet finns det mycket spännande saker...

Åh en penna!!!

Line klättrade alltså upp för stolen idag. Första gången...hon såg väldigt glad ut när hon stod på stolen.

Line har nu börjat sin inskolning på förskolan Humlan. Hon har varit där i 2 dagar, en timme varje dag och det har än så länge fungerat bra. I morgon ska jag följa med så det ska bli skoj. Roligt att se hur Line är, vad hon tycker om att göra och skoj att träffa mina gamla kollegor.

Får se när det blir begravning i Finland. Antagligen nästa helg eller helgen efter. Blir det helgen då vi ska flytta så kan jag tyvärr inte åka annars åker jag med. Känns konstigt att hon inte finns längre.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vilken tjej! Vi får hoppas hon inte blir som Clara. Hon ställer sig på köksbordet! Vi har haft det lite jobbigt här hemma, ett tag fick vi lov att lägga ner stolarna på golvet för det blev för jobbigt..haha. Men nu lyssnar hon bättre...ibland! Var det säkert att Petter inte tog fel på barn..du skrev att Clara var lugn...hahaha. Hoppas det forsätter att gå bra för Line. Kramar till er

2008-11-12 @ 21:18:48
Postat av: Magdalena

Oj, vad du kan Line! :)

Hoppas att det går bra på din förskola!

Kram

Postat av: Sussie

Vänta bara, snart står hon på bordet hihi..´Hon är så söt er lilla Line :-) Beklagar förlusten av er farmor! Ha det så bra kramar från oss och puss till Line

2008-11-13 @ 09:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback