Just det ja...


...min nya frisyr vill ni väl se...

Idag var jag med Line på förskolan. Det gick jätte bra. Line trivdes och utforskade alla saker med stor glädje. Rutschkanan var skojig och deras specialgjorda trapp var spännande. Jag fick göra ett "familjelöv", med kort på våran familj och så fick jag skriva en liten berättelse om Line som hon ska ha med i sin portfolio. Tanken att Line ska börja på förskola känns inte lika skrämmande nu när jag varit där.

Klart med begravningen nu. Nästa vecka på onsdag åker vi. Begravningen är på lördag och vi åker hem igen på tisdag därpå. Låååååång vecka utan Line men det ska väl gå bra. Hon har ju sin pappa hemma....men klart att jag kommer sakna ihjäl mej efter henne. Först funderade jag på att ta henne med men det känns som att det mest skulle vara jobbigt för henne. Folk kommer vara ledsna och så missar hon många dagar av sin inskolning.

I morgon är jag ledig och jag och Petra drar till Susanne i Sthlm.

Kommentarer
Postat av: MysticQ

Supersnyggt! Det ser jag fram emot att få beskåda lajv! Hälsa familjen, puss de la Suss

Postat av: Anonym

Du kan hälsa Petter att min Toypta är 10 år yngre än den han hade... från 97 är den!

2008-11-13 @ 21:09:29
Postat av: Magdalena

Kan ju va bra att skriva vem det är ifrån! :) Inlägget här ovan är från mig!

2008-11-13 @ 21:10:35
URL: http://muumaggan.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Kan ju va bra att skriva vem det är ifrån! :) Inlägget här ovan är från mig!

2008-11-13 @ 21:11:27
URL: http://muumaggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback