Äntligen!!!

Min familj är hemma igen!!! Sååååå skönt!!! Helgen som ensam gick bra men jag blev rastlös och längtade. Det blev en hel del film och promenader. Ganska så lungt och stillsamt om man jämför med hur det brukar vara!

Line blev glad när vi träffades igen i går..hon blev ganska så sprallig och jag kunde inte sluta krama och pussa henne.....

Höstlov denna vecka och vi har det lugnt på jobbet. Många lediga och sjuka...idag började jag känna av halsen igen så jag verkar aldrig bli frisk :-(  På torsdag har jag tagit ledigt, bäst att passa på när man kan.

Nu ska jag och Petter ge oss i kast med att välja ut tapeter.......blir inte lätt!!!

Bye

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du har blivit utmanad, kolla min blogg! kram

2008-10-29 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback