Lite nya bilder


Line är på bio!

Middagsdags

Vi har fått snö. Trodde att det skulle komma lite grann men att det skulle ha försvunnit dagen efter men icke. Det man såg i morse när man gick upp var bara ett vitt täcke...
Line tyckte det var spännande med snö men jobbigt att gå i overall och fodrade stövlar... :-)

Har nattat Line...det gick smidigt som vanligt...ny blöja, pyjamas på, välling, tandborstning, puss och godnatt! Petter är på jobbet så det blir en skön kväll framför teven. Precis det jag behöver känner jag...förskylningen bröt aldrig riktigt ut på mej men i 2 veckor har jag känt mej halv kass...har fortfarande hosta, speciellt när jag ska sova...och idag har jag haft lite huvudvärk. Känner mej lite sliten...så soffan känns perfekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback