Dark knight...

...såg vi igår. Den var riktigt bra och Heath Legder var kanon som joker. Synd att det blev hans sista film.... :-(

Innan bion käkade vi på Jensens biffhouse. Den resturangen får inte särskilt bra betyg av mej... snackskorgen fick vi tillsammans med maten fast det var ju meningen att vi skulle få den innan och dessutom var maten kall när vi fick den...antagligen för att den unga och nya servitrisen glömt våra snacks och att maten fick ligga och vänta tills den skulle bli klar. Vi fick såklart ny mat och den var god men jag kommer nog inte vilja äta där igen.

Annars hade vi en mysig kväll jag och älsklingen!!!

Idag var jag hem till Lisette och Micke. De håller på för fullt med deras hus och nu hade det hänt mycket sen sist jag var där. Det kommer bli sååååååå fint!!! Blir avundsjuk...speciellt när jag känner på mej att vi inte kommer få "vårt" hus....
men i morgon får vi veta....

Senare ska jag på body combat...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Å, blir sugen å kolla på den filmen nu!

Postat av: sandra

åh vad härligt med Bio...det var ett bra tag sen nu...hoppas ni får huset! Håller alla tummar och tår!

2008-09-08 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback